Recenze Thrive Themes – Balíček wordpress pluginů pro on-line podnikatele

Recenze: Thrive Themes

Typ služby: Soubor šablon a pluginů pro weby fungující na systému WordPress

Kvalita služby

Cena

Jednoduchost

Podpora

Co se mi líbí

  • Komplexnost služby, která poskytuje všechny potřebné funkcionality v jednom balíčku
  • Lokalizace do češtiny
  • Orientace na výsledek – služby jsou vytvářené s cílem skutečně uživateli zvednout návštěvnost a tržby
  • Časté aktualizace a neustále vylepšování jednotlivých pluginů

Co se mi nelibí

  • Cena samostatných produktů, která je o poznání vyšší, než cena kompletního balíčku
  • Větší množství různých produktů, které mohou začínajícího uživatele zmást ohledně jejich jednotlivých funkcí
  • Podpora jen v angličtině

ShrnutíThrive Themes jsou určeny zejména pro ty, kteří provozují svůj vlastní online byznys a hledají komplexní službu poskytující kompletní škálu nástrojů pro tvorbu a provoz webu, stejně jako pro správu marketingu a prodejů. Celá služba je orientována zejména na výsledek a je tvořena profesionály na webový marketing. Nástroje, které jsou určeny ke zvýšení prodejů tedy skutečně fungují. Pokud tedy hledáte komplexní řešení, bude pro vás tato služba ideální volbou.

Cena 5700 Kč / rok - 475 Kč / měsíc

30 denní garance vrácení peněz

Thrive Themes je jednou ze služeb zaměřených na online podnikatele, umožňující tvorbu vlastního personalizovaného webu na míru se všemi potřebnými funkcionalitami. Služba je dostupná v podobě balíčku skládajícího se z několika různých produktů na bázi šablon a pluginů pro WordPress, které jsou zaměřeny na tvorbu grafické podoby stránek, obsahu, a marketingových a prodejních nástrojů. Jednotlivé produkty je přitom možné zakoupit samostatně či za podstatně zvýhodněnou cenu v rámci celého balíčku.

Na rozdíl od svých známějších příbuzných typu OptimizePress či Mioweb je ale služba mezi českými uživateli zatím poměrně málo rozšířená a některé její funkcionality jsou poměrně unikátní a jiné platformy je nenabízí. Proto si nyní nabídku produktů Thrive Themes projdeme a na některé z nich se podíváme trochu blíže.

Thrive Content Builder

Jedním z prvních problémů, na který začínající online podnikatelé využívající WordPress narazí, je ten, že tvorba kvalitních a dobře vypadajících webů není ani zdaleka tak jednoduchá a snadná, jak si mnozí asi představovali. Najednou zjišťují, že i menší grafická úprava může zabrat podstatné množství času a přidání složitější funkcionality představuje nepřekonatelný problém. A právě v tu chvíli přichází čas na Thrive Content Builder.

Ukázka práce s Thrive Content Builderem

Stejně jako ostatní produkty z balíčku Thrive Themes je i Content Builder totiž určen pro stránky fungující na systému WordPress a představuje jednoduchý nástroj pro tvorbu jejich grafické podoby a struktury obsahu. Po instalaci pluginu se tak kompletně změní interface vaší stránky a dosavadní defaultní podobu nahradí jednoduché stavební moduly na bázi drag-and-drop. S content builderem tak můžete jednoduše vytvářet podobu každé stránky pomocí přidávání a tvorby elementů (tedy všeho od nadpisů, bloků, textu, až po obrázky apod.) a pokročilejších funkcionalit – nástrojů pro propojení sociálních sítí, pop-up vyskakující obsah či blogovací systém.


Thrive Leads

Thrive Leads je jedním z nástrojů, díky kterým představuje Thrive Themes skutečně cennou přidanou hodnotu. Tento produkt obsahuje nástroje určené ke sbírání a analýze tzv. leadů (tedy návštěvníků vašich stránek, kteří by se mohli proměnit v potenciální klienty) a jejich následné konverzi – tedy dovedení návštěvníka stránek k požadovanému kroku (koupi produktu, registraci, stažení e-booku atd.).

Jednoduchá tvorba efektivních a dobře vypadajících konverzních formulářů je zde samozřejmostí. V čem ale Thrive Leads boduje, jsou nástroje pro zvyšování úrovně konverzí. Mezi ně patří nástroj pro cílení formulářů, který umožňuje jejich přesné zobrazení v ten správný čas a na správném místě, či A/B testování. To vám umožní jednoduše zjistit, co konkrétně na vaše návštěvníky skutečně funguje, a kde, kdy a v jaké podobě by se měly konverzní formuláře objevovat.

Ukázka práce s pluginem Thrive Leads

Poslední důležitou součástí Thrive Leads je nástroj určený pro analytiku a vyhodnocování. Ten vám v podobě, která je přístupná a srozumitelná prakticky každému, zobrazí statistiky úspěšnosti v konverzi vašich leadů, díky kterým je už poměrně jednoduché objevit a zaměřit se na vaše slabší místa. I díky tomu je právě Thrive Leads samostatně nejprodávanějším produktem, který může být pro váš on-line byznys z hlediska zvýšení prodejů tím nejdůležitějším a nejefektivnějším.


Thrive Ovation

Thrive Ovation je jedním z pluginů, který pravděpodobně sám o sobě využije jen málokdo – ovšem jako součást celého balíčku má své výhody. Jeho hlavním smyslem je práce s ohlasy a hodnocením vašich klientů (referencí), zákazníků a návštěvníků ohledně vámi poskytovaných služeb a produktů. Právě dobrozdání vašich spokojených zákazníků mohou, při jejich správném využití, představovat významnou součást marketingu i prodeje vašich produktů. Avšak pracovat s referencemi může být někdy poměrně složité – jak si o nich udržet přehled, vybrat ty, které jsou pro vás relevantní, či ukázat danému návštěvníkovi přesně to hodnocení, které bude mít skutečně potřebný výsledný efekt?

Prvním nástrojem, který Ovation nabízí je automatické shromažďování hodnocení vašich uživatelů na jednom místě, a to bez ohledu na to, odkud pochází. Ovation tak uchovává hodnocení z komentářů na vašem webu, vašich profilech na sociálních sítích či emailech, které jste od klientů obdrželi. Druhým nástrojem je jejich kategorizace – díky tagům můžete snadno roztřídit hodnocení pro pozdější použití, podle toho jaký produkt byl hodnocen, zda bylo hodnocení pozitivní či negativní, nebo zda už jste hodnocení využívalo pro marketingové účely či ne.

Poslední funkcí, kterou Ovation nabízí je pak samotná práce s hodnoceními a jejich efektivní zobrazování na správných místech. Tato funkce samozřejmě funguje ještě lépe v případě propojení s dalšími produkty Thrive Themes, zejména Thrive Leads. I samostatně ovšem může tento plugin výrazně pomoci prodejům na vašem webu – reference a doporučení ostatních zákazníků mají totiž statisticky mnohem vyšší efekt při rozhodování o koupi, než sleva u produktu.


Thrive Ultimate

Podobný případ jako Thrive Ovation, ačkoliv ještě v extrémnější podobě, představuje Thrive Ultimate. Tento produkt je opět určen pro zefektivnění vašeho marketingu a zvýšení konverzí na vašich stránkách, v tomto případě ovšem výlučně skrze škálu nástrojů na tvorbu časově omezených kampaní.

S Thrive Ultimatum si tak můžete jednoduše vytvořit velmi efektivní kampaně, které vytvářejí v potenciálním zákazníkovi pocit časové tísně a přimějí ho k vámi požadovanému kroku. Mohou mít podobu slev na vybrané produkty, zdarma poskytovaných služeb, či odměn za registaci uživatele – v každém případě založené na časovém omezení.

Ukázka práce s pluginem Thrive Ultimate

Časově omezené kampaně mohou bezpochyby představovat mocný marketingový nástroj – a v případě, že si objednáte celý Thrive balíček, může pro vás nástroj Thrive Ultimate představovat zajímavou přidanou hodnotu. Pokud byste chtěli produkt koupit samostatně jako doplněk pro váš web, může vás odrazovat poněkud vyšší cena – výsledky, které vám ale marketingové kampaně přinesou tuto nevýhodu bezpochyby vynahradí.


Závěr

Thrive Themes představuje zajímavý soubor pluginů, které mohou při zakoupení celého balíčku skutečně fungovat a vytvářet tak zajímavý celek nástrojů pro tvorbu skutečně efektivních online prodejních stránek. Thrive členství, které v sobě všechny produkty obsahuje, je dostupné za poměrně přijatelnou cenu 475 Kč měsíčně. Ačkoliv síla těchto nástrojů projevuje svůj maximální potenciál až při jejich vzájemném propojení i samostatně mohou výrazně přispět ke zvýšení vašich on-line prodejů a zisků. Z vlastní zkušenosti můžeme říct, že právě při využívání pro marketingové a prodejní účely produkty Thrive Themes skutečně fungují. Ačkoliv běžný uživatel, který si chce vytvořit pouze vlastní jednoduchý neprodejní web většinu funkcí pravděpodobně nevyužije, pro on-line podnikatele představují Thrive Themes sázku na jistotu.

Thrive Themes

All-In-One Toolbox pro vaše on-line podnikání

Rekapitulace
Datum
Popis
All-In-One Toolbox pro vaše on-line podnikání.
Hodnocení autora
51star1star1star1star1star

Napsat komentář 0 komentářů